Sabtu, 04 Juni 2011

i'm Fail-ed :'(

 
Impian, harga diri, harapan, masa dpan, sudah hancur..
Pantaskah aku disbut makhluk hidup?
Orang bilang, orang yang tak punya harapan lebih baik mati
1 lagi kegagalan karna kebodohan, bukan karna g mampu
Albertus says: santai, keyakinan takkan berbuah hampa."
Tapi mana buktinya?? Inikah yg tak dapatkan stlah nunggu 4 taun??! Stlah yakin bahwa ini saatnya??
 Hari ini aku gagal, tapi aku tak perlu kecewa.

Hari ini aku gagal, mungkin akan ada yang lebih baik sedang menanti.


Hari ini aku gagal, tak bermakna aku akan terus gagal.


Hari ini aku gagal, tak bererti aku akan berhenti setakat ini sahaja.


Hari ini aku gagal, aku yakin satu hari nanti aku akan berjaya.


Hari ini aku gagal, bukan penamat kepada kehidupan aku.
 
 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar